Translate

luni, 26 noiembrie 2012

Din bucatarie : Saratele de casa



   Stiu , stiu postarile de acest gen sunt foarte rare insa astazi aveam pofta de ceva crocant si cald care sa fie gata rapid . Trebuie sa recunosc , ideea mi.a venit dupa ce i.am vazut ultima postare a Marei dar am preferat ceva sarat in loc de dulce.







    Reteta e simpla si nu dureaza mai mult de 40 min.



Ingrediente:

  • faina ( in reteta spunea 1 kg insa eu am pus mai putin de jumate)
  • 1 plic de praf de copt
  • 3 oua (dintre care unul dintre el e pentru a unge aluatul la sfarsit)
  • 1 lingurita de sare
  • 250 ml ulei
  • chimen / susa / mac sau preferabil telemea
  • untura
  • drojdie


Mod de preparare:

   Faina se amesteca cu praful de copt. Se face o gropita in faina unde se adauga : 2 galbenusuri , ulei , drojdia dizolvata in putina apa calduta , 2 albusuri batute spuma si untura , dupa care framantam aluatul.

P.S :

  • adaugati apa calduta / faina pana nu se mai lipeste aluatul de maini
  • este necesar sa adaugati si untura pentru a nu fi tari ca piatra ziua urmatoare


 Se lasa la crescut cateva minute (pe unele site.uri spunea sa il bagati la frigider) dupa care se intinde si se taie bucatele.



Ce spuneti veti pune reteta in aplicare  ?
Mai vreti postari de genul ?
Va pup:*

19 comentarii:

  1. Normal ca o sa pun reteta in aplicare !! Ador saratelele , eu voi adauga pe deasupra mac sau telemea ( nu imi place nici chimenul si nici macul ) .. dar mersi muult pentru reteta :*

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu as fi adaugat telemea dar ramasesem fara:d. Pofta buna !

      Ștergere
  2. mmmm ce pofta mi-ai facut!!Maine fac si eu!

    RăspundeţiȘtergere
  3. Yummy ce pofta mi-ai facut. Nu am mai mancat de-o viata saratele...

    RăspundeţiȘtergere
  4. unele dintre preferatele mele :) yummy!

    RăspundeţiȘtergere
  5. Eu am copt paine in week-end :)
    Mirosea in casa asa bine....
    Arata bine saratelele tale :)
    Esti pupacita.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ahhh, delicios ! si eu ador mirosul care se razpandeste in casa in timp ce gatit ceva dulce.
      te pup:*

      Ștergere
  6. N-am mai făcut de mult!:D Parca puneam drojdie(dizolvata in putina apa calda si zahăr) si fără untura... nu se intareau, din contra erau mai bune a doua zi! Ce pofta mi-ati făcut! :)))

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E prima oara cand fac , nu stiam, dar oricum bun sfat :*

      Ștergere
  7. Ce bine arata:D, iar imaginea din antetul blogului e superba!

    RăspundeţiȘtergere
  8. arata foarte bine !!! imi amintesc de mama:)

    RăspundeţiȘtergere
  9. stiu saratzelele astea!!!! mi le facea si mie mama cand eram mai mik, st foarte bune
    http://idareyoutobefashion.blogspot.ro/

    RăspundeţiȘtergere